Mamma_til_isabella Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Liten jente:)Var på ul i dag er 15+1 og det var ikke tvil.Den lille lå og viste seg frem og vi skal bli mamma og pappa til ei tulle=)
imoen Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Gratulerer! Vi må vente med neste UL til midten av mars. Da er det ordinær på oss .
Stine? Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Gratulerer Charlotte:) Så utrolig gøy og høre:) Kos deg masse med den voksende magen:) Klem
mammatil2små Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Gratulerer!!! Vi va på ultralyd idag:) Blir en lillebror her i huset. 19+2 uker;) Helt fjernt, var 90prosent sikkert på at vi skulle få ei jente til;)
lilliz84 Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 samme her.Var på ul i dag Var sååå sikker på at det var jente ,men det viste seg å være en liten gutt i stedet:)
Mamma_til_isabella Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2009 Gratulerer så mye med gutter jenter=)
Lillesolsikke Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Gratulerer med ei lita tulle i magen
Mamma_til_isabella Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 14. februar 2009 Tusen takk snuppa=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå