Gå til innhold

I magen bor det en......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten jente:)Var på ul i dag er 15+1 og det var ikke tvil.Den lille lå og viste seg frem og vi skal bli mamma og pappa til ei tulle=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Vi må vente med neste UL til midten av mars. Da er det ordinær på oss .:)

Skrevet

Gratulerer Charlotte:)

Så utrolig gøy og høre:) Kos deg masse med den voksende magen:)

Klem

Skrevet

Gratulerer!!!:)

Vi va på ultralyd idag:) Blir en lillebror her i huset. 19+2 uker;)

Helt fjernt, var 90prosent sikkert på at vi skulle få ei jente til;)

Skrevet

samme her.Var på ul i dag

Var sååå sikker på at det var jente

,men det viste seg å være en liten gutt i stedet:):)

 

 

 

Skrevet

Gratulerer så mye med gutter jenter=)

Skrevet

Gratulerer med ei lita tulle i magen :)

Skrevet

Tusen takk:)

Skrevet

Tusen takk snuppa=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...