monkri mamma til 4 Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 kom hjem igjen i dag fra sykehuset i dag etter en utskraping. dem fant ingen hjerte aktivitet på fosteret. j var 10+2 og fosteret døde da j var 8+2, så j hadde gått med d i 2 uker før dem fant d ut.
Lillevenn33 Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Stor klem til deg. Det er ikke lenge siden jeg opplevde det samme. Lykke til med videre prøving.
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Sender deg en klem og håper at oppholdet ditt her blir kort.
J -76 Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Huff.... jeg hadde også utskrapning da jeg var 10+2, veldig leit. Jeg har hatt mensen og er klar for å prøve igjen, ta tiden til hjelp. God klem til deg
Musemor med tre søte små Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Uff, så trist. Stor klem. Det er et eget forum for oss som har mistet som heter "ufrivillig abort". På BiM finner du det i listen på venstre side, og på DiB går du innpå "alle forum på DiB" og der finner du det under svangerskap. Der er det mye trøst og varme ord å få i en slik tung stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå