Gå til innhold

Dette huset vil jeg ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fyyyyyy søren så flott! Delikat innredet med forskjellige farger i hvert rom.

Skrevet

Åh, det var nydelig. Jeg vil også ha det!

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Fint hus, men jeg er ikke noe fan av fliser på annet enn våtrom og evt gang... Så de hadde blitt fjerna, og det hadde blitt dyrt...=P

Skrevet

Utvendig: Fantastisk!

 

Innvendig: Helt grusomt. Ville ikke ha bodd der.

Skrevet

Hva liker du da?

 

Nipsnaps og krushunder?

Skrevet

Jeg har nå blitt forelsket i det huset !! Brått ble vårt hus veldig kjedelig =(

Skrevet

NYDELIG hus:) Jeg elsker tyrolerhus og vil gjerne bygge det selv, men de er ganske dyre og sette opp i forhold til andre hus:(

Skrevet

Syns det var helt ok. Liker ikke den type hus ( utenpå).

Liker heller ikke fliser i stua.. kjøkkenet var driit stilig da!

Skrevet

Jeg synes det var kaldt og kjedelig og at flisgulvene var grusomme, men det var sikkert fint for dem som liker den typen hus.

 

Kort vei til en bra strand var et pluss da.

Skrevet

helt nydelig, men ville tatt bort fliser i stuen...

Skrevet

OOOOooi! Rusketuska, det huset du hadde link til var jo bare drømmehus!!

 

Det andre ble litt for kaldt for min smak, og liker heller ikke fliser på stuegulvet, men hadde jo aldri takket nei til det, hehe:)

Skrevet

Jeg likte ikke dette huset da...

 

Smaken er som baken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...