Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Plasser det på hjemmplassen min, og 2 soverom til. Vil ha det!!!!!!! http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=16370947&sid=xz5ecb-6xQ8242206&pos=null&tot=null
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Å fyyyyyy søren så flott! Delikat innredet med forskjellige farger i hvert rom.
hysterika Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Åh, det var nydelig. Jeg vil også ha det!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Fint hus, men jeg er ikke noe fan av fliser på annet enn våtrom og evt gang... Så de hadde blitt fjerna, og det hadde blitt dyrt...=P
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Utvendig: Fantastisk! Innvendig: Helt grusomt. Ville ikke ha bodd der.
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2009 Hva liker du da? Nipsnaps og krushunder?
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #8 Skrevet 13. februar 2009 Jeg har nå blitt forelsket i det huset !! Brått ble vårt hus veldig kjedelig =(
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 13. februar 2009 #9 Skrevet 13. februar 2009 Kjempe fint! Ligner ikke dette litt i type: http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=16354422&sid=xz10jbaWRiBD661266 Tenker at mye kunne vært gjort her med litt maling på treverket innvendig...
Maribella Skrevet 13. februar 2009 #10 Skrevet 13. februar 2009 NYDELIG hus:) Jeg elsker tyrolerhus og vil gjerne bygge det selv, men de er ganske dyre og sette opp i forhold til andre hus:(
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #11 Skrevet 13. februar 2009 Syns det var helt ok. Liker ikke den type hus ( utenpå). Liker heller ikke fliser i stua.. kjøkkenet var driit stilig da!
___ Skrevet 13. februar 2009 #12 Skrevet 13. februar 2009 Jeg synes det var kaldt og kjedelig og at flisgulvene var grusomme, men det var sikkert fint for dem som liker den typen hus. Kort vei til en bra strand var et pluss da.
mai mammaen til to Skrevet 13. februar 2009 #13 Skrevet 13. februar 2009 helt nydelig, men ville tatt bort fliser i stuen...
Rusketuska Skrevet 13. februar 2009 #14 Skrevet 13. februar 2009 Stilig dette vil jeg ha: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=14045095&reference=5/140/450/95_1474946524.jpg&adheading=Skj%E6rg%E5rdsidyll+og+middelhavstemning.%A0&sid=xz4dabrvP40575695&adTypeId=1&areaId=1642
ditte&malusken&lillebror Skrevet 13. februar 2009 #15 Skrevet 13. februar 2009 OOOOooi! Rusketuska, det huset du hadde link til var jo bare drømmehus!! Det andre ble litt for kaldt for min smak, og liker heller ikke fliser på stuegulvet, men hadde jo aldri takket nei til det, hehe:)
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 14. februar 2009 Jeg likte ikke dette huset da... Smaken er som baken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå