Me & Ne Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Prøver å sette meg ordentlig inn i politikken .. Hva mener du?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Les boka Frp-koden eller boka FrP-norge etter valget 2009. Der får du mye info om frp's politikk. Samme gjør du på frp's hjemmesider. Jeg stemmer IKKE frp, og tror neppe jeg kommer til å gjøre det, men mine argumenter for hvorfor jeg ikke stemmer frp kan jo være verdiløse i dine øyne.
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Veldig kort oppsummert? Fordi du forhåpentligvis er for velferdsstaten og ikke ønsker et samfunn som vil bli ikke helt ulikt det i USA. Du vet, et samfunn som bygger på solidaritet, empati osv :-)
tertilus Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 fordi FRP er ett populistisk parti og aldeles ikke for folk flest som de vil ha velgerne til å tro.
Gjest -<<- Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 De dyrker ignoranse. Derfor. Men om du bruker dib til å avgjøre partivalg, er det mulig det er partiet for deg likevel. =P
Me & Ne Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2009 Hehe,nei jeg bruker ikke dib til å avgjøre,men når jeg leser om frp syntes jeg det er vanskelig å få tak i hva som er negativt . Det meste ser jo flott ut -om alle partier,når man leser på nettsidene. Jeg er nok ingen frp`er, men syntes likevel det er spennende å høre andres oppfattelse . :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå