Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Jeg kjenner ei som lurte på når det var normalt å pynte til jul. Hun sa også gledestrålende på toårsdagen til sitt barn at; å nå er du to år og kan ikke dø av krybbedød. Nå kan jeg slappe av. Føler etter å ha lest litt innlegg her inne at hun ikke er helt alene.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Hehe, så dødsbra skrevet Men JA, vi burde vel alle hatt en bruksanvisning i ny og ne hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå