Gå til innhold

Jeeej!! Storken stenges ikke likevel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper bare det ikke går ut over andre deler av landet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi!

Er så glad=)

Leste på ba.no at det ikke skulle gå ut over noen andre fødetilbud såvidt jeg forstod.. De skulle også se på dette med at enkelte steder i landet så har ikke gravide jordmortjeneste, og kan dermed ikke henvende seg til andre enn legen.. Ville visst bedre denne ordningen, så det ser ut til at helseministeren endelig skjønte at vi må både beholde og utbedre fødetilbudet og oppfølging av gravide;-)

Skrevet

Det var jo bare enda bedre nyheter :o) Jeg hørte bare så vidt nyhetene i sted, og fikk med meg at det ikke skulle stenges.

Jeg må si at jeg ikke bare gleder meg til den dagen babyen finner ut at hun vil ut, og det å i tillegg skulle møte et skrantende helsevesen som ikke tok hensyn til mine behov skremte meg bare ennå mer...

Håper jeg slipper å tenke mer på det :o)

Skrevet

Så bra! Jeg hadde nemlig håpet på å få føde min første der. :) Da får jeg kanskje lov til det.

Skrevet

Storken får nok bestå ja, men barselloftet legges nok ned så vidt jeg har forstått det... Samme med familierommene, ser ut som alle må på fellesrom etter fødselen, selv de som føder på Storken...

Skrevet

ja, I BT stod det at Barselloftet legges ned 1 mai:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...