Gå til innhold

Babywatcher,noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig vært og hentet min babywatcer i dag. Tilogmed lest intruksene. :)

Men lurte på om det er noen der ut med tips eller erfaringer. Fant ingen hjertelyd jeg da:)

Jeg skriver ikke pga bekymring altså,vet godt at det er liv der inne.

Har litt ekstra mage,kan det "dempe" hjertelyden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo. Hvor fort man finner hjertelyd beror bl. a på hvor langt du er på vei og selvfølgelig også litt magefett:) Jeg hadde problemer med å finne hjertelyd i begynnelsen, men finner den ganske lett nå siden jeg er 17 uker på vei. Bare fortsett å lytt så skal du se at du hører noe etterhvert. En gang fant vi ikke hjertelyd, men dagen etterpå fant vi. Men ikke overdriv bruken av det, vet ikke hvordan det påvirker barnet (stress o.l.)

Lykke til:)

Skrevet

Har angelsound men det er jo ca det samme. Kan hende du må lete litt etter hjertelyden....du tar iallefall ikke feil når du finner den=)

Bare å bruke den hver dag hvis du vil.Det er ikke farlig for babyen:)

Skrevet

Hmmm men da burde du kunne høre noe.Vi har hørt det fra uke 11....

Men ta den litt over magen...sånn under navlen og rundt der så plutselig tikker den inn;)

Skrevet

Hei:)

Jeg har også bestilt babywatcher. Lurer på hvor lang tid det tok fra du bestilte den til du fikk den?

Skrevet

jeg har selv en doppler... lurer på en ting... hører ikke hjertelyden, men på skjermen komemr det opp tall som ligger mellom 140 og 150,... er det hjertet til barnet?

er i min 12.uke...

Skrevet

Jepp det er bebisen din=)Din egen puls ligger på rundt 70:)

Skrevet

ååååh så gøy:) da er h*n i live:) hehe... bekymrer meg for ma heletiden pga sa på ene tvillingen:(

så deilig!!!!

Skrevet

Bare å lene deg tilbake og nyte det nå:)

Gratulerer med å ha hørt den herlige lyden=)

Skrevet

hørte den ikke, var bare mye ulyder:( men tallene stod der på skjermen:) har hørt den tidligere på innvenig ul, og var ikke i nærheten av en slik lyd i det heletatt.. smører meg med tålmodighet;)

Skrevet

Bare å prøve igjen innimellom....noen ganger kan de ligge dypt og da er det vanskelig å høre de:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...