Gå til innhold

Hva skal dere ha til mat i kveld da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer ikke på noe, men har lyst på så mye..

Hva skal dere ha?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal lage hjemmelaget pizza:o)

Skrevet

Vi skal ha sopprisotto... Å som jeg gleder meg. <3

Skrevet

Hjemmelaget tacopizza. Først et lag rømme, deretter hot saus og tacokjøtt og til slutt mye ost. Jammi:)

Skrevet

Vi bruker sjelden noe spesielt på fredagskveldene, men har full lørdagskos. Jeg og gutta er alene et par uker og nå ser vi (de) film og drikker kakao av kokesjokolade og marshallows.

Skrevet

Jeg skal ha bananmilkshake. Sunn som jeg er :D

Skrevet

Skal ha nacho chips i ovnen med kjøttdeig,ost og diverse :) Pluss en god salat,rømme,salsa, og avokado :)

Skrevet

Å!!! Heldigris! Er det Jamie Olivers oppskrift ? Bare elsker den, med masse parmesan!

Her er det Toro's Tikka masala her i kveld, fantastisk!

Skrevet

Vi hadde tagletelle med kylling,som er kryddet med kvitløk,rosmarin,salt og pepper, og sitron fløtesaus..god salat med rucolla til..mmmmmmmmmmmm

Skrevet

Jepp er jamie sin oppskrift.... Og den er digg....

Men nå er jeg ALT for mett.... sitter rett opp og ned på sofaen.... for jeg får ikke puste hvis jeg ligger nede...... Da har du spist for mye da.... pluss at du er høygravid :-) Ha en flott fredagskveld alle sammen.

Gjest ~Gravid og glad~ Uke 9
Skrevet

Ribbe med alt av tilbehør!! =)

Skrevet

Pleier ikkje ha nåke spesielt på fredagskvelden vi heller... Har full lørdagskos her... Vi hadde ostesmørbrød i kveld da..

Skrevet

hadde tagliatelle med sopp, bacon, kylling og rødløk, blander alt sammen tilslutt, lar det putre litt med fløte og har oppi litt ost...

nammenamm, stappmett!!

Skrevet

Noen av dere som vil legge ut oppskriften på den sopprisottoen dere snakker om??? Vil prøve den jeg også....

Skrevet

jeg har spist avokado og kyllingsalat til middag:) dropper kveldsen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...