Attekattenoa Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Selger en Angelsound fosterlyd-monitor med hodetelefoner og BeSafe bilbelte for gravide. Alt er veldig pent brukt, brukt bare noen få måneder
Attekattenoa Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Den funker helt som den skal! Kjøpte den i høst og brukte den frem til jul Tenkte 300 kroner inkludert porto?
Zeke Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 er veldig int. men har ikke lønn før begy. av mars så må evt vente til da, men hvis det er andre som vil kjøpe den før det så selvfølgelig selg den da hvis ikke vil jeg gjerne kjøpe den.
Zeke Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 kan du ikke bare sende meg en meld. på siden min hvis du får/ikke solgt den da slik at jeg veit det.
Attekattenoa Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2009 Beltet selger jeg for 200 kroner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå