Gå til innhold

Noen som er interessert??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger en Angelsound fosterlyd-monitor med hodetelefoner og BeSafe bilbelte for gravide. Alt er veldig pent brukt, brukt bare noen få måneder ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den funker helt som den skal! Kjøpte den i høst og brukte den frem til jul ;) Tenkte 300 kroner inkludert porto?

Skrevet

er veldig int. men har ikke lønn før begy. av mars så må evt vente til da, men hvis det er andre som vil kjøpe den før det så selvfølgelig selg den da :)

hvis ikke vil jeg gjerne kjøpe den.

Skrevet

Det er helt greit! :)

Skrevet

kan du ikke bare sende meg en meld. på siden min hvis du får/ikke solgt den da slik at jeg veit det.

Skrevet

Det skal jeg gjøre!!

Skrevet

Beltet selger jeg for 200 kroner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...