tonebf Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Bf til lillegutt legger meg til på facebook hele tiden, dette er vel gang nr 10... Jeg ignorerer han hele tiden! Jeg orker ikke ha noe med og gjøre... Han er nå på avrusning for gang nr 6 eller 7 tror jeg... Han kommer ikke til og forandre seg og jeg har sagt til han at han skal holde seg unna oss fordi det er ikke bra for meg eller lillegutt dette her(har en veldig lang fortid når det gjelder dette som ikke er positiv). Han får ikke ha samvær av barnevernet osv... Men han gir seg ikke.... Deilig og få det blåst ut! Han har hatt tusen sjangser for og møte sønnen sin men altid en dum unnskyld eller ikke møtt opp.... Hvor mange ganger skal jeg sleppe han inn i liveet vårt egentlig? Det tar jo skade på sønnen min at far er ut og inn av livet hans... Nå har han ikke sett han på snart 2år og aner jo ikke hvem det er.... Jeg har aldri vært av den typen som har villet holde bf borte, jeg har heller pushet på for at de skal møtes osv... Men nå er lillegutt blitt så stor og skjønner mye mye mer og jeg vet at det er ett savn for han at pappa ikke er her... Da vil jeg ikke utsette han for dette som er så ustbilt... Far venter nå unge nr 5 eller 6... Ingen klarer han jo og følge opp! Vi har snakket en del med barnevernet og psykolog om hvordan vi skal gjøre det fremover vis han evt søker om samvær osv, barnevernet har sagt at de ikke vil grunnet at det kan gjøre sønnen min utrygg, psykologen har sagt masse men det bunner i at det ikke er bra for lillegutt og vis evt det skulle blitt samvær er dette med tilsyn... Men når han vet alt dette, hvorfor skal han fortsette og prøve og ringe, facebook osv.... Vil han egentlig bare sjekke hva vi gjør el? Nei uff dette ble altfor langt og rotete.... Har vist hatt en del tanker om dette! Takk for at du tok deg tid til og lese
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Kjedelig situasjon. Har ikke noen mønster far jeg heller, men du ser ut til å ha det vanskligere. Føler med deg. Stå på du for deg og lillegutt. Ikke noe god for han å ha en far som ruser seg, og går inn og ut av livet hans. Bare ignorrer ham fra alt :-) Trøsteklem :-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 trodde man kunne velge å blokkere folk fra profilen sin jeg? da finner han deg ikke og kan ikke prøve å bli venn med deg heller. hemmelig tlfnr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå