tonebf Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 ÅÅÅÅÅ jeg har skrevet her inne tidligere om at jeg møtte igjen xen min på byn 2 juledag. Det ble slutt etter 2 år sist gang siden han var utro mot meg... Ett hardt brudd for meg, for han også! Egentlig ikke snakket sammen siden dette annet enn hei når vi har møttes. Den kvelden på byn så alt bare klaff... Ingen sure miner eller noe.... Vi dro til meg og hadde det kjempekos. Snakket masse om tidligere og at jeg trenger tid til og opparbeide tillit og dette skjønner han og han jobber virkelig for dette! Vi har blitt enige om at vi skal ta ting rolig grunnet sønnen min, han sa det selv at han ville ikke gå inn i dette halvhjerta pga ansvaret osv... Han ville være helt sikker for han viste at det ble forventet ting av han osv. Virker som han skikkelig har tenkt igjennom dette.... Jeg er oppi skyene forelsket og vil bare at det skal bli oss! Han er den rette for meg... Jeg er så forelsket! I dag kom han med blomster til meg, roser... Så ble jeg litt satt ut og spurte hvorfor "fordi jeg savnet deg i går jenta mi" (var hos kamerater)... Da smelta jeg hehe! Så satt vi og så på tv, så sier han "jeg er så forelsket i deg jeg" Enda mer smelt hehe... Og søndag skal vi spise og kose oss med vin... Feire valentine en dag forsent! ÅÅÅÅÅÅ nå kan faktisk ting ordne seg for oss... Endelig... Jeg er så lykkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå