Gå til innhold

Tenk at barna våre er 6 mnd allerede!!!! SÅ FORT TIDEN GÅR!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvor tiden har blitt av. Jeg huske ikke hvordan det var i nyfødt tiden lenger. Når jeg ser bilder av henne fra den tiden blir jeg nesten sentimental. Jeg klarte ikke helt å nyte den tiden heller for jeg blødde mye og hadde vondt i puppene. Også var jeg sliten å trøtt hele tiden.

Dette er siste barnet vårt og det er litt trist å ikke få oppleve dette igjen.

 

Men jeg har 2 flotte barn pluss en stedatter, og har ikke noe å klage over egentlig.

Også er det jo veldig gøy å se at hun får mer å mer personlighet og blir flikere for hver dag.

 

Jeg er veldig lykkelig!!!

 

Hvordan er deres tanker nå etter 6mnd!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som du sier har tiden flydd, og jeg prøver å nyte hvert sekund. Jeg blir også sentimental når jeg ser på nyfødtbildene av han, og for hvert plagg som pakkes bort når det er for lite. Når jeg ser klær i str 50 kan jeg ikke tro at han brukte det i 5 uker, nå går det i 74 og t.o.m 80 allerede. Ingen lettvekter.

Men alt er så mye bedre og morsommere nå som han er større. Koste meg selvfølgelig i første tiden også, men nå på en helt annen måte med den fine kontakten man får, aah, det blir helt sikkert fler her ihvertfall, blir jo nesten babysyk bare av å tenke på det hahaha. Nå sover han så søtt, (inntil videre) og jeg gleder meg til å kose masse i morgen allerede med halvtåringen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...