Gjest Skrevet 13. februar 2009 #1 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg skjønner ikke hvor tiden har blitt av. Jeg huske ikke hvordan det var i nyfødt tiden lenger. Når jeg ser bilder av henne fra den tiden blir jeg nesten sentimental. Jeg klarte ikke helt å nyte den tiden heller for jeg blødde mye og hadde vondt i puppene. Også var jeg sliten å trøtt hele tiden. Dette er siste barnet vårt og det er litt trist å ikke få oppleve dette igjen. Men jeg har 2 flotte barn pluss en stedatter, og har ikke noe å klage over egentlig. Også er det jo veldig gøy å se at hun får mer å mer personlighet og blir flikere for hver dag. Jeg er veldig lykkelig!!! Hvordan er deres tanker nå etter 6mnd!? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139635893-tenk-at-barna-v%C3%A5re-er-6-mnd-allerede-s%C3%A5-fort-tiden-g%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varm melk med honning Skrevet 13. februar 2009 #2 Del Skrevet 13. februar 2009 Som du sier har tiden flydd, og jeg prøver å nyte hvert sekund. Jeg blir også sentimental når jeg ser på nyfødtbildene av han, og for hvert plagg som pakkes bort når det er for lite. Når jeg ser klær i str 50 kan jeg ikke tro at han brukte det i 5 uker, nå går det i 74 og t.o.m 80 allerede. Ingen lettvekter. Men alt er så mye bedre og morsommere nå som han er større. Koste meg selvfølgelig i første tiden også, men nå på en helt annen måte med den fine kontakten man får, aah, det blir helt sikkert fler her ihvertfall, blir jo nesten babysyk bare av å tenke på det hahaha. Nå sover han så søtt, (inntil videre) og jeg gleder meg til å kose masse i morgen allerede med halvtåringen min. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139635893-tenk-at-barna-v%C3%A5re-er-6-mnd-allerede-s%C3%A5-fort-tiden-g%C3%A5r/#findComment-139636433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå