Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Oooopps!! Kvinner er intelligente vesener! (ELLER???) En mann ringte hjem til sin kone og sa: "Kjære, jeg har blitt spurt av sjefen min om jeg og en del andre kollegaer vil være med på fisketur. Vi blir borte i en uke, og dette er en god anledning for meg til å be om forfremmelsen som jeg har lyst på. Så kan du være så snill å pakke nok klær for en uke framover og ta fram fiskeutstyret mitt? Vi drar rett fra kontoret og jeg svinger hjemom for å hente sakene mine. Og, kan du være så snill å pakke ned den nye blå silkepyjamasen min?" Kona tenkte at dette var litt merkelig, men som den gode kone hun er, gjorde hun som mannen ba om. På slutten av uken kom han hjem, han så trett ut, men var eller i fin form. Konen ønsket han velkommen hjem og spurte hvordan det hadde gått? Han sa."Jo, det ble mange laks, noe ørret og litt sverdfisk. Men hvorfor pakket du ikke min nye blå silkepyjamas slik jeg ba deg om?" Du kommer til å elske svaret... (Hvis du er kvinne...) Kona svarte:" Det gjorde jeg. Den ligger i fiskevesken din......" God Helg!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 He he he, med andre ord hadde det vært dårlig med fiske.......skitt fiske?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2009 ...eller rett og slett fishing in Vællers:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Kan ikke noe for at ekspeditrisa på samvirkelaget på Dokka røyter je....
Reveenka Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Hahahahahhaha! Denne var bare helt konge!!! c",)
Karomamma Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Ha ha ha!! Han hadde ble bare fått noe hermetikk, hi hi hi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå