LaBellaBella Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Etter blødning forrige veke var eg til ultralyd i går og der var det nok dessverre en liten spire som ikkje voks meir. Va i veke 13 no men legen meinte det hadde vert dødt i to veker. Så i dag har eg vert på sykehuset til utskrapning. Trist når eg va komt så langt på vei men får tenkte på at der nok va en grunn til at det ikkje klarte seg og prøve på ny frisk. Lykke til med alles sammen her så håper eg å vere tilbake om ikkje så altfor lenge
chiquetita Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Uff da, triste greier. Ønsker deg lykke til og håper du er her igjen om ikke alt for lenge
Zeke Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 uff så trist å høre, lykke til videre og håper det blir din tur neste gang.
VinterSol+2 Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 det var leit. dere får finne trøst som dere kan, men det er lov å være skuffet og lei seg også!
mymy Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Så leit å høre. Jeg mistet som deg i MA to ganger i uke 11. Er i uke 10 nå og ganske spent. Ble gravid raskt etter begge MA. Det kan jo kanskje være en trøst... Masse lykke til videre! Håper du snart er tilbake igjen.
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Uff så trist, føler med det. Håper du kommer raskt tilbake. klem
Guttemamma og spire ♥ ♥♥ Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Uff, så utrolig trist! ; ( ... håper virkelig at du kommer raskt tilbake med spire! Ta vare på deg selv og dine. Go`klem fra meg
*toppris* Skrevet 13. februar 2009 #8 Skrevet 13. februar 2009 uffa da...lykke til videre... skal sende masse babystøv til deg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå