Gå til innhold

Vært på UL i dag 7+6 og legen mente han kunne se...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... TO stykker der inne!!!!!!

Han målte og målte og målte og synes det var vanskelig å skjelne hjertelyden(e) fra livmorens pulsering - han viste meg hvor det pulserte flere steder... Han mente jeg var noe kortere på vei enn antatt - så skal tilbake til UL om 3 uker og sykmeldt frem til da! Han ville ikke si noe helt konkret, vil vente til neste gang - så det blir spennende!!!

Tør ikke juble for tidlig ennå, men han mente ellers at alt så normalt ut!! Hurraaaaa!!!!

Jeg hadde jo følelsen av to tidligere - men slo det fra meg - så kom følelsen for ett par dager siden igjen - så jenter; stol på magefølelsen, hehe, den pleier å stemme!!!

Ellers ble jeg sykmeldt videre pga influensa, halsbetennelse og øyekatarr - mente jeg måtte hvile, hvile og hvile og drikke masse!!!

Så jeg kommer nok sterkere tilbake til uka - må snart gå å legge meg igjen =)

Måtte bare fortelle det til noen...

Klems fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

to stykker, ja;-)

gratulerer;-)

da hadde du jo rett.ikke noe rart du testet pos tidlig, og hade så tidlige symptomer...

lykke til videre, sees på 2. tri etterhvert;-)

Skrevet

Så utrolig koselig:)

Gratulerer!

Hvor tidlig testet du positivt??

God bedring!

Skrevet

Oiiiii, så spennende! Tenk to i slengen, det er effektivt da :)

Lykke til videre og håper du blir kvitt influensa og annen gørr raskt.

Skrevet

ÅÅ så kjekt da!!! Tenk å ha to inni der...får håpe du blir frisk igjen snart da. Hvile deg masse. :)))

Skrevet

Så spennende, da! Gratulerer så masse! :D

Og fortsatt god bedring! :)

Skrevet

Oj, så hyggelig da!! Gratulerer!:)

Skrevet

Så moro!! Gratulerer;)

Skrevet

Tusen takk jenter, ja dette blir spennende, gleder meg til ny UL om 3 uker, håper det går fort =)

Til maizi: jeg testet positivt 6 dager før IKM - og det var ikke morgenurin engang, fikk symptomer samme dag derfor jeg testet så tidlig... =)

Skrevet

Oi, så spennende! :o)

Har hatt en sterk mistanke om to jeg også pga denne uendelige kvalmen og uvel følelsen. Men er nok bare en tenker jeg. Legen min sa vi skulle undersøke om det kunne være to. tiden vil vise.. Spennende..

Litt skrekkblandet fryd om man får beskjeden at du venter tvillinger, vel?

Masse god bedring støv fra meg!

:) Klemmer :)

Skrevet

nææææh så kult da!!! skulle jo egentlig ha to jeg også:( ikke skremsel altså!!!!!!! den ene forsvant allerede dajeg bare var noen uker på vei!!!!!!!

gud så gøy da:) ah, koselig:)

jeg testet også positiv tidlig, var ca 10 dager etter den antatte unnfangelsen ut fra foreløbig termin....hehe sykt;) spurte legen hvrfor det gav så tidlig utslag, hun mente at det var pga det var to, mer hcg hormoner pga to egg... hehe...

nyt det:) og slapp av og kos deg:)

Skrevet

Kjempeartig! Slapp godt at de neste ukene da.

Skrevet

Hei igjen og tusen takk jenter =)

Tør liksom ikke å juble for tidlig heller, sliter liksom litt med at han ikke kunne registrere klart og tydelig hjertelyden(e) og ikke minst se helt konkret at hjerte/hjertene banket!!! Han viste meg flere pulseringer, men greide ikke å skille om det var hjertelyd eller pulseringer i livmoren...

Da jeg dro dit i dag forventet jeg å kunne se ett bankende hjerte der i dag når jeg er 7+6. Forrige gang jeg var gravid kunne jeg tydelig se hjerte slå når jeg var 7+4 - istedet får jeg beskjed om at det kanskje er tvillinger og at jeg mest sannsynlig er kortere på vei enn antatt... (noe jeg ganske så sikkert ikke er, jeg vet når jeg hadde EL og jeg har ikke hatt sex etter dag 16 på syklusen og jeg testet positivt allerede 1 uke FØR IKM, altså 6 dager før!!!

Jeg vil heller se ett klart og tydelig hjerte som banker enn å gå sånn i uvisshet i 3 uker til!!! Tenk om det er noe galt - og nesten halvparten av alle tvillingsvangerskap ender i SA på den ene, så jeg greier ikke helt å berolige meg, selv om legen sa at jeg ikke skulle bekymre meg og jeg måtte ha håp sa han.

Selv om det er spennende at det er tvillinger - så overskygger liksom dette med hjertelyden da - argh - jeg vil jo så gjerne vite!!!

Ser jo at de fleste her inne som får tidlig UL får bekreftet at hjertet i det minste slår når de er rundt 5-6 uker... Og i morgen skal jeg liksom være fullgått 8 uker da - jeg er glad, og samtidig litt bekymret...

Men, får bare være realistisk - det kan gå begge veier, men håper jo selvsagt at alt går bra!!!

Noen tanker fra meg i kveld ja... godt å ha noen å dele dem med!

Takk til dere som leser innlegget og svarer...

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...