bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 det skal bli moro å se på har beordret mannen på butikken etterhvert for å kjøpe smågodt som vi kan kose oss med og i morgen kveld er det den danselærer filmen, syns den er så fin men tror vel kanskje jeg håper på å være på sykehuset å føde barn isteden, hvis ikke er det en god plan i morgen kveld
celodi Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Skal se norske talenter her oxo=)Gleder meg til og se hvor mange som driter seg.
Slalotte Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Gleder meg jeg også Kusina mi skal være med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå