Gå til innhold

Finnes det en sykdom/tilstand som gjør at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

man får skikkelig hvitløksånde?

Hehehe...forstår ikke dette i det hele tatt, snuppa på 2 år stinker skikkelig hvitløk, og jeg klarer ikke den lukta når jeg er gravid, blir rett og slett dårlig av den. Sambo sier også at han er overrasket over hvor voldsom lukten er. Det merklige er at hun ikke har spist noe som helt med hvitløk i, hun har vært hjemme pga omgangssyken siden helgen og nesten ikke spist noe, i hvertfall ikke noe med hvitløk, var i barnehagen for første gang i går, og de hadde bare spist vanlige brødskiver og fiskegrateng UTEN hvitløk. Dro i barnehagen igjen i dag, men måtte hente henne kl 8 pga diare, og jeg synes nesten at hun lukter værre i dag enn i går.

Forstår ikke hvor det kan komme fra.

Vært borti noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho har ikke spist babymat på glass tilfeldigvis da? Husker gutten likte så godt de fra Småfolk, spaghetti. Da lukta han noe aldeles heftig hvitløk i dagevis etterpå!! =o)

Sykdommer e.l vet jeg ikke...

Skrevet

uten at jeg vet helt sikkert så slo det meg at kanksje det er lite væske- eller sopp?

kontakt legen om det ikke gir seg eller om hun har et hvittbelegg i munnen spess på tungen.

Skrevet

Hun har ikke spist noe middagsglass, har egentlig spist ganske lite siden omgangssyken startet.

Tungen hennes er kanskje litt blek og hvit, og hun har ikke like mye tissebleier som ellers, så kanskje det kan være det?

Får se det an i løpet av helgen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...