Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Tror ikke du blir feit av det akkurat, men det er jo en del salt i det. Særlig dersom du er gravid kan mye salt binde vann i kroppen. Men altså, tror ikke det er et så veldig stort problem med litt grillkrydder
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Grillkrydder er en krydder sammensetning som inneholder MYE salt. Ville heller ha blandet det selv uten salt. Salt binder vann og fett i kroppen så det bør du unngå så sandt det er mulig når du slanker deg
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Uansett spiser du vel ikke store mengder av det.......det er sikkert andre ting som er mer usunt vil jeg tro
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Det er såvidt det er noe på osten, gjør bare brødskiva så mye bedre Spiser den magre osten
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 hehe, så for meg at du gjore som ei venninne av meg jeg, skjærer masse ost har på grillkrydder å så inn i micron. For det er jo ikke akurat slanke kost, hehe. Men litt ost er da bare godt, fint å få i seg kalsium, å litt grillkrydder er heller ikke så farlig. Joda er salt i det, men det er jo salt i alt mulig rart, masse salt i hel og halfabrikta også. Så lenge man ikke heller innpå, så går det bra
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #8 Skrevet 13. februar 2009 Paprika- og oregano-krydder er MYYYYE bedre på ostesmørbrød(smeltet ost), bare så du vet det;) Og det inneholder ikke noe salt, heller.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #9 Skrevet 13. februar 2009 Smaken er som baken. Jeg syns paprika krydder er helt grusomt, å oregano syns jeg bare hører hjemme på pizza og i spagettisaus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå