☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Hvordan gikk det med deg på UL i dag? Er kjempespent jeg =) Her gikk det fint - legen synes det var vanskelig å skille hjertelyd og pulseringen fra livmoren og han kunne ikke se noe konkret hjerte som slo for han mente jeg var kommet for kort i svangerskapet, men han lurte faktisk på om det kunne være to der inne - han målte og målte og målte - tok innvendig UL i dag, ville ikke si noe konkret bare at det så normalt ut, men at jeg kunne være noe kortere på vei enn antatt. Plommesekk osv så helt fint ut. Skal tilbake om 3 uker til en ny UL, den 05 mars - så blir spennende!!! Jeg hadde jo faktisk en følelse av at det ville være to - men jeg skal ikke juble for tidlig ennå, men det forklarer jo de sterke symptomene denne gangen, åååååå bare disse tre ukene kunne gått kjempefort!!!! Skulle ønske at det "vips" hadde gått tre uker i morgen, hehe =) Ellers har jeg skikkelig influensa og har tatt blodprøver etc, så skulle ringe kl halv seks å få resultatet - hvis crp er høyere i dag enn det var hos fastlegen i går skal jeg få penicillin - har fått halsbetennelse i tillegg og øyekatarr på begge øynene. Han mente siden jeg var i så dårlig form var det bedre å få litt hjelp nå slik at både jeg og babyen(e) hadde det bra!!! Jeg skulle selvsagt få medisiner som er uskadelig for graviditeten. Ble 100 % sykmeldt for nye 3 uker - måtte bare hvile, hvile og slappe av sa han... Hvordan gikk det med deg?? Er såååå spent... Klems
VinterSol+2 Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 så herlige nyheter du har fått da! legen min undersøkte nøye. vi fant en stor og god liten ostepop, som hun målte til stor nok til fire dager lengre på vei enn jeg er! og vi fant også årsaken til at jeg har blødd så mye; det var opprinnelig en baby til, men som da ikke var klar for denne verden. jeg er ikke trist altså. litt vemodig, på en måte, samtidig som det holder med en unge av gangen, sånn egentlig;-) og så deilig at lille hadde det bra!! De fant mer blod samlet opp under livmor fremdeles da, men hun mente at kroppen nok ville suge det opp, og at jeg ville slippe flere blødninger. jeg skal inn til ny ultralyd om fire uker, og om jeg blør mer er det bare å ringe:D fornøyd nå. ligger på sofaen med max bekkenløsning etter skidag med elevene mine, og vandring hit og dit etter ultralyden, men veldig fornøyd med at det enn så lenge ser helt fint ut for den lille som er igjen!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Oj - tenk at vi hadde lik magefølelse begge to og at det faktisk stemte!!! Skjønner at det kanskje er litt vemodig at du har mistet en - men så utrolig deilig å få vite at den lille i magen har det bra!!!! Ingenting er jo bedre enn det!!! Skulle ønske legen min var litt mer sikker i dag jeg da - han ville liksom ikke si noe konkret!!! Mente jeg var kortere på vei enn antatt også! Skikkelig frustrerende altså... synes det er så lenge å vente til neste gang!!! Må jo bare smøre seg med tålmodighet. Ha en riktig fin helg da og kos deg med minnene fra UL i dag... Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå