Gå til innhold

er dette et godt kjøp tror dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert grei den, stod ikke så mye om bilen i annonsen da.. men det er jo en trygghet å kjøpe på forhandler.. syns 1,8l og 122hk i en såpass stor bil blir litt lite for min del, men det er jo min mening

Skrevet

er ikke noe god på sånn jeg.. har ikke lappen engang hehe.. men vi kjøper nok fra et verksted. så får vi garanti på bilen.. å mye tryggere som du sier..

Skrevet

anonym 16.34 her..

svarte istad før du la ut den andre linken.. hehe:)

begge ser ut til å være greie biler fra annonsene..

men det er jo såklart en trygghet å kjøpe fra forhandler selv om det koster litt ekstra..

vis det er med kvitteringer osv så sjekk de om det har vært uført store reparasjoner osv på bilen..

sjekk når registerreim har vært skifta(det er dyrt å gjøre på verksted!)

sjekk om serviceheftet er fulgt og det er bytta olje jevnlig..

sjekk pris på forsikring med forsikringselskap før dere kjøper, mange biler er det dyr forskiring på, det er dumt å finne ut når du har kjøpt bilen..

sjekk hva som følger med av dekk, om de er gamle eller nye.. koster endel med nye dekk så det er jo et pluss vis man ikke trenger å kjøpe det med en gang....

:)

Skrevet

Hehehe, den bilen der er da ikke stor. Ler så jeg dauer. Motoren i den der var bra nok den. Volvo er ellers gode biler og vi har hatt lite trøbbel med de vi har hatt. 3 stk.

Skrevet

ehhm.. prater ikke om faktisk størrelse, prater om vekta på bilen. 122hk på en bil på 1300kg som atpåtill er framhjulstrekk er ikke mye!

kommer ann på hvor man kjører men her jeg bor er det bratt, full vinter fra oktober til april så jeg trenger en sterk motor, har en 2.5l på en bil som er 1500kg, det må jeg ha for mitt behov for å komme fram...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...