Gjest Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Hadde eggløsning i starten av uka, og selvfølgelig startet også prøvinga da!! Og hver dag etter nå har jeg vært akkurat som støl eller kjent et "trykk" i mageregionen. Vet at det er et tegn på graviditet, men så kan det jo være misvisende også på grunn av at jeg sluttet med p-pillene for 3 uker + siden... Men jeg krysser fingrene =D
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Satse på det e sånn eggløsning-befrukta egg i egglederen-trykk Hehe!!
LilleSolaMi<3 Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 mitt første symptom var støl mage,kunne ikke skjønne hvorfor jeg var støl for jeg hadde da ikke gjort noe spes som skulle tilsi at jeg skulle være støl!hehe=) lykke til og håper spiren sitter=))
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 oioioi =D håper virkelig at det er grunnen Selv om dette bare var PP1.. Men så lenge vi visste når eggløsningen var, så er det vel mest sannsynlig?
LilleSolaMi<3 Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 snuppa i magen satt på første pp hun,så alt er mulig! hehe.. når har du ikm? lenge til du kan teste? min stølhet begynte vel ca 4-5 dager etter el!
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 så gøy å høre at andre har vært snare !!! =D Min IKM er om ca en uke, så det er ikke så lenge til. Tenkte på å ta en ny eggløsningstest for å se etter noen tegn i hormonmengden, men det er vel ikke noen sikre tegn å hente der likevel? Jeg startet veldig tidlig faktisk, 2-3 dager etter EL. Men det er blitt vondere og vondere, så jeg vet ikke jeg... Kanskje jeg bare har for store forhåpninger også, men vi har så lyst på en til! =)
LilleSolaMi<3 Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 er jo mange som har fått positiv el test rett før ikm,men ikke mist håpet om den er negativ,for det er jo ikke sikkert det slår ut på den! blir spennende om en ukes tid da, blir nok en lang uke! hehe.. men gud så godt å få den positive testen=) av en eller annen grunn så bare visste jeg at jeg var gravid,lenge før ikm,kroppen bare sa at den var det! så man får kjenne litt på hva den lille stemmen i hodet,og magefølelsen sier=) hehe.. noen andre symptomer enn stølhet da?
pocahontas31 Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 Jeg hadde også stølhet i magen som liksom gikk rundt mot korsryggen...dette kom også tidlig. (hadde en sa forrige mnd) Og jeg tenkte akkurat det samme, hva har jeg gjort? Sit ups? Men jeg hadde jo ikke det..og nå i dag begynte det samme igjen:) Håpe håpe håpe!! Lykke til!
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #10 Skrevet 15. februar 2009 en uke etter EL så har jeg begynt å bli veldig trøtt... Har lest meg fram og det var visst ganske vanlig at kom fort... Så der har vi et håp! Men utenom det så er det ikke noe særlig nei, utenom at jeg får mer og mer vondt da... hehe, håper virkelig ikke at det kun er menstruasjons smerter. Gleder meg til neste mandag, slik at jeg kan begynne å telle overtids-dagene for IKM =D
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #11 Skrevet 15. februar 2009 oioi, krysser fingrene for oss begge ! Neste mandag så er det IKM, og kanskje mandagen etter det så blir d G-test =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå