LilleMagen Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Ser på Finn.no, og holder på å le meg ihjel. Er lov å prøve seg skjønner jeg... Alle skal jo ha LANGT over halvpris for de brukte tingene sine. "Det er ikke så mye brukt", in my ass... Og nå fant jeg GAMMEL barnevogn innpå der. Vet at mora mi hadde slik til brødrene mine for 13 år siden!!! Og den vogna vil noen ha 1500 kr for. RÅTT sier jeg. Hahahahah http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16365387
Suprise! Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Hehe,japp:p Jeg hadde ikke tatt i mot den om de hadde betalt meg for det:p ....
24♡april Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Ja vet, er latterlig for folk skal lixom ha så mye mer igjen for tingene enn hva de er verdt! Så på ikea baby senger til å ha på hytta innpå finn der å prisen på brukte lå jo søren meg bare 1-200kr under ikea prisen.. Å barnevogner spesielt ja..det skal dem ha 70% igjen for uansett hvor mange år det er brukt! kjøper nytt jeg, orker ikke kjøpe brukt for å spare 500kr,hehe.. men er gøy å se på annonsene kan jo begynne å lure på om folk er riktig skrudd sammen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå