Raggis Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Datt akkurat på rompa i trappa i sta, fikk meg bare et klask i baken.. er 35 uker nå. har hadt litt kynnere, og litt sånn murring i bekkenet på en måte, etter det. bør jeg ringe fødeavdelinga og få det sjekka eller noe sånt? den ligger jo godt i magen, og det na nu bare rompa mi det gikk utover men likavell.
Minnie_Moon Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Tror du kan slappe helt av, har fått beskjed av jordmor at det skal et veldig hardt fall til for å gjøre noen skade. Men bedre å ta en telefon for mye enn for lite sier nå jeg.
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Alt har sikkert gått bra!!! Men ta en telefon til føden for sikkerhets skyld du... Lykke til :-)
sves Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Jeg har fått akkurat motsatt beskjed av jordmor, at alltid ta kontakt hvis man detter.. Uansett hvordan. Grunnet fare for morkakelossning. (eller hva det heter på norsk:) Det er sikkert veldig uvanlig men jeg skulle i vaert fall ringe om jeg var du! Lykke til!
Raggis Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2009 Tokk en tlf til føden. de ville ha meg opp får å sjekke. alt va heldigvis bare bra..=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå