SuperKlar86Gravid Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Jeg sniker meg inn her fra "bli gravid". Jeg er nå 7 dpo, og kjenner ingen verdens ting. Jeg har i tidligere pp hatt mange "symptomer" men som da ikke var det. Kan det være et godt tegn at man ikke har pms tegn? Altså at brystene ikke er såre denne pp? Jeg har økt mengde utflod, men ikke noe mer enn det. Er i 6 pp nå etter 1 SA, og håper og håper da vett dere...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Hei! Jeg fikk graviditetssymptomer og testet positivt 9 dpo - og legen på UL i dag mente at jeg mest sannsynlig har tvillinger!!! Trolig derfor jeg fikk symptomer og testet positivt så tidlig. Skal på ny UL om tre uker for jeg er ikke så veldig langt på vei ennå, bare 7+6 i dag - så han ville ikke si noe konkret, men alt så bra ut sa han - så jeg beroliger meg med det! Lykke til =)
Elvegris Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Heihei, jeg lurer i grunn på det samme som deg. Jeg testet positivt forrige helg og altså så vidt gravid. Er antagelig i 4. svangerskapsuke; litt vanskelig å si siden jeg ble gravid direkte etter en tidlig-SA og ikke fikk igjen vanlig mens i mellom. Jeg har i alle fall ingen svangerskapssymptomer utover det at jeg har et par positive tester og selvsagt ingen mens. Ellers føler jeg meg helt som ellers, gitt. Jeg har en gutt på 5 år fra før og jeg følte meg ikke gravid før jeg hadde vært på ultralyd da heller Så det er stor forskjell i hvor mye symptomer man opplever, selv lenger ut i et svangerskap.
SuperKlar86Gravid Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2009 Takk for svar Ja, det er nok veldig forskjellig. Det er bare å krysse fingrene!!! Jeg er i 6pp nå, å begyner å bli UTOLMODIG....mmm Lykke til dere heldige :)
Tigerpote Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Hva er dpo? Så mange forkortelser, jeg trodde jeg hadde knekt de fleste, men altså ikke denne.. Jeg hadde sterke menssmerter rett før jeg testet positivt, jeg var da i uke 5. Hadde menssmerter i uke 4 også om jeg ikke husker feil. Puttet inn ob, men nei da;) I morgen går jeg over til uke 7+0. Har rukket å ha følgende symptomer: menssmerter som sagt, lett hodepine, må opp om natta for å tisse, kan være flere ganger:/, lettere kvalme/uvelhet, FROST (herregud som jeg fryser!), nattesvette(er DET vanlig???), opstipasjon (men det kan like gjerne skyldes at jeg har sluttet å røyke og drikker nå bare en kopp kaffe i motsetning til mange kopper før, koffein og røyk virker hm, lakserende på meg;)), luft i magen, oppblåsthet, litt hormoner som rasper innvendig og... ja. Det var vel det tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå