Lykke X 4 Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Det lure er å følge med på tilbudsaviser og reklame fra f.eks Barnas hus og Babyshop. De pleier å ha gode tilbud rett som det er. Akkurt nå har forresten babyhop 20 % på alle bilstoler, om du trenger det
★minijente★ Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 eg har handlet d meste på simo butikken siden den har mye d samme som barnas hus men er billigere enn barnashus. alt eg har kjøpt som hav vørt begge plasser har eg fått til flere hundre kr billigere på simo..
1prinsesse+2engler Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2009 I sverige da? Finnes det noen kjeder der som Babyshop?
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Har hørt at det finnes en butikk i strømstad som heter Kattis babyshop, og at det finnes en som ligger på/ved Nordby senteret som er veldig bra! Vi skal i lle fall en tur over til sverige i vinterferien, så skal se om vi finner det siste vi trenger der før vi kjøper noe som helst her hjemme!
Ladybug~N&E Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 masse butikker i sverige. kattis har jeg ikke vært på men har hørt ekstremt mye bra om den! både priser og service! babyproffsen på nordby er ingenting å skryte av. den er dyrere og utvalget er dårlig. på svinesundområdet (helt innerst) s¨ligger happyland. de har happy priser og stort utvalg. de har en mengde av fjorårets vognmodeller til knalltilbud. og bilsetene fra akta graco er veldig billige der! vi handlet der sommeren 07 og kjøpte en 06 vognmodell. vi fikk den for 3800 nok. inkl. stelleveske. bilstolen betalte vi 1300sek for. klær og lignende er ikke billig men madrasser og annet sengeutstyr er billig. og lønner det seg selvfølgelig å følge med på tilbudene rundt i barneutstyrsbutikkene her i landet. kan få masse rimelig utstyr bare en er flink til å benytte seg av tilbudene når de kommer;) ellers så har jysk er fin serie med stellekommode, seng, skap o.l til en ikke så altfor avkrekkende pris;)
lego Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Hvis du har mulighet til å reise til sverige så vil jeg anbefale deg Happyland på svinesund! Særlig med dagens kurs så er det masse å spare! Babyproffsen på Nordby-senteret er svenskenes svar på Barnas hus (mener jeg det var ihvertfall) De er MYE dyrere enn Happyland! Men det er klart at du kan komme over gode tilbud der og... Kattis Babyshop er i Strømstad, Jeg har ikke vært der på over 3 år, men sparte masse penger på å kjøpe Emmeljunga-vogna mi der. Ellers så blir det jo å følge med på tilbud hos de forskjellige kjedene i nærområdet ditt.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 14. februar 2009 #9 Skrevet 14. februar 2009 Jeg ringte i dag til Happyland på Svinesund for å forhøre meg om priser og sortiment. Her er et par eksempler: Tarok stellekommode som vanligvis koster 3400-3800,- ordinær pris i Norge kostet 3498,- svenske som med dagens kurs (100 SEK = 81,31 NOK) tilsvarer 2844,- norske. Maxi Cosi Cabriofix koster 1298-1598,- SEK avh av farge/materiale. Dvs 1055-1299,- NOK (Med 20% rabatt på babyshop koster de nå 1439,- ordinært 1799,-) Så hvis man skal handle en del og ikke bor alt for langt unna, er det tydeligvis en del å spare på å handle på Happyland :-)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 14. februar 2009 #10 Skrevet 14. februar 2009 IKEA:) ikke sånt som vogn å sånn da! men seng,stellebrd osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå