Gå til innhold

endelig funnet navn...så kom mannen med et annet...hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille jenta vår vil vi skal få et fint navn. men vil ha dobbelt navn...

så jeg mener victoria sofie og han kom med ida marie...

victoria sa han først og jeg sofie men så det var fint sammen..men så kommer han jaggu med et navn til...hihi vanskelig skal det være

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ida Marie er jo kjempefint.

Skrevet

Victoria synes jeg er ett nydelig navn;)

Skrevet

Jeg synes Victoria og Sofie er kjempefine navn. Ida og Marie også egentlig. Ikke lett.. Kanksje velg det som er minst brukt? Eller vente til hun blir født for å se hva som passer best?

Skrevet

Både Victoria Sofie og Ida Marie er kjempe fine valg, skjønner godt dere syn det er vanskelig.

Dere kan jo se ann jenta når hun kommer =)

Å etter det har dere jo 6 mnd å "krangle" på ;)

Skrevet

Fine navn! Min venninnde heter Ida Sofie, synes det er kjempe fint!

Skrevet

ida marie fikk jeg assosiasjoner til hun artisten med en gang! men ida sofie var jo kjempefint da!

Skrevet

jeg må jo si ida da siden jeg heter det selv ;) hi hi. men hvorfor ikke ida viktoria så har dere et navn hver :) skulle jeg hatt jente så skulle det blitt emma tomine,,syns det er så fint :)

Skrevet

Jeg ville venta til jeg såg lillejenta.. Rart det at navnet må passe ungen og liksom. Greit å ha alternativer! Første guttn vår het Theodor i 2 dager han helt til vi fikk vasket han i håret og da det da viste seg at han va lys ikke mørk så kunne han ikke hete annet enn William. Så da ble det ny meldingsrunde til venner og familie med "nytt" navn.. hehe.. så å bestemme seg før man ser ungen synes jeg for min del er vanskelig.. Vi har bare et navn vi begge liker nå så jeg skulle ønske vi hadde et alternativ.. Enn vist babyen vår ikke ser ut som en Patrick? Da bli det vanskelig da... hehe..

Skrevet

Hadde jeg fått jente så skulle hun hete IDA SOFIE :)

Da får dere jo et navn hver hehe

Skrevet

Jeg heter Ida Sofie.. Ikke såå mange som er såå haug gammel som meg som heter det ;)

Men jeg har fått mye skryt oppgjennom for navnet mitt. Men får gi foreldra æren for det :)

Skrevet

hehe.. ja ida marie...er hu m solo reklamen er det ikke det da?

haha nei det skal hun slippeb å hete.. men enig i at ida sofie var fint. har ei kusine som heter ida..

vi har ikke bestemt hva hun skal hete egentlig i det hele tatt fordi det har vi brent oss på hver gang. men sitter jo å snakker om det..

blir hun som sine søsken så er det en blåøyd skjønnhet m mørkt hår og gyllend hud..far er halvt indisk...men har ikke brune øyne..så derfor har alle barna blå øyne.. dyp blå..nydelig sammensetning!!

Skrevet

Nei da!! Solo reklame lyrisk alt gamle dama heter: OLGA MARIE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...