babymaker skal ha en jente til Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 jeg er sikkert prson nr 39576293874 som spør om dette spørsmålet men... pytt pytt )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 http://matportalen.no/Matportalen/Emner/Gravide Reker skal være trygt, kokt og ofte frosset som de er. Jeg har i alle fall spist det flere ganger i begge svangerskap.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Reker er trygt, ja, men det var nok rekene og jordbærene som fikk vannet mitt til å gå sist svangerskap... 3 dager før termin.. ;-) Men da forspiste jeg meg også da! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå