Gå til innhold

Bringebærblad kapsler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det man skal begynne å spise disse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel sånn helst den siste mnd. Noen reagerer veldig sterkt på dem, og det vil jo være dumt å starte en fødsel for tidlig. LItt av vitsen er jo at man skal få en enklere åpningstid (håper jeg) Har tatt dem fra ca uke 35-36.. Begynte først m te, men da skal man jo tømme i seg 4-6 kopper på slutten. Det rekker jeg jo ikke.. He he

Skrevet

Jeg er i uke 35 og kjøpte de i dag. Da kan jeg begynne å ta de da. Trenger jo ikke å ta max dose heller liksom med en gang.

Skrevet

Jeg har tatt 2 morgen og 2 ettermiddag i 3 ukers tid i alle fall nå. Har du anlegg for å bli litt kvalm/brekke deg så må du bare ikke finne på å lukte på de kapslene altså, de lukter møøøøø!! :oD

Skrevet

Ja takk jeg merket det, tok to nå. LER

Og de var litt vel store også synes jeg, .....-vanskelig å svelge ned den andre, den smakte ikke særlig godt heller. Betalte neste 200kr. så må jo få dem i meg også liksom.

Skrevet

Hihi - jeg som har slitt med hyperemesis første halvdel av svangerskapet har slitt litt med de kapslene ja... Her må begge ned på en gang, med appelsinjuice og en haug med drikke etterpå, ellers kan jeg bare gi opp. Og får jeg en aldri så liten sniff, kommer de rett i retur :oD Dyre var de og ned skal de *flire*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...