anema80 Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 saken er at når han har ligget ved brystet en stund, så slipper han brystet og prøver å ta et nytt tak. Han virrer med hodet og gaper høyt, men han får ikke skikkelig tak. Og når han få tak så slipper han og begynner å hylskrike.. har prøvd å håndmelke litt av brystet for jeg har tenkt at det har vært for fullt. På helsestasjonen mente de at brystene mine kanskje var tomme for melk, og at jeg kanskje burde gi han litt mme til lunsjmåltidet (gir allerede mme til kvelds) Har nå havnet i en ond sirkel føler jeg. Når suger lillegutt bare litt, også slipper han brystet og vil ikke ha mer.. og han begynner gjerne å hylskrike. vet ikke hva jeg skal gjøre, blir fortvilet når han skriker og nesten er helt utrøstelig. Jeg har slitt med å få opp melkeproduksjonen, men nå er den på topp, og lillegutt har hatt en god vekt oppgang. Nå føler jeg at jeg kanskje ødelegger melkeproduksjonen med å gi han så ofte mme. Noen andre som har opplevd noe lignende? Merker jeg blir anspent og gruer meg til amming. Mest fordi jeg bekymrer meg for vektoppgangen til min lillegutt.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Uff, vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at du kan ringe ammehjelpa. Eller se på www.ammehjelpen.no - der er også et tlfnr som du kan ringe og snakke med noen. Håper det ordner seg for deg!!!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Hei, Hi her. Går bedre nå. Kom til å tenke på at vi hadd byttet ammepute. Bestilte en fancy pute fra ammehjelpen som er veldig hard for babyen å ligge på. Det var største grunnen til misnøyen. Han lå ikke godt! Eller har jeg også utforsket å funnet ut at av og til er puppen tom, og jeg må legge han til det andre. Av og til fungerer det å ta han opp å rape og andre ganger er han fryktelig mett.. hehe.. Vi går oss til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå