gerd Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Kan noen si noe om dette - hva er bra og ikke. Tenker på en mørk brunsort med aluminiumskant. Er denne ok?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Vi har stenmønstret sort med aluminiumskant. Veldig bra, ulempen er vel at man kan lett lage hakk i alu.kanten hvis man kommer borti med noe skarpt. Har laget et selv:-( Fy, meg. Det synes heldigvis ikke godt da, men vet du det, ser du det:-) Men selve benkeplata er kjempebra. Vi er generelt veldig fornøyd med Ikea kjøkkenet vårt:-)
gerd Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Vet du navnet på plata? Er det en spes med alu.kant eller får man det på alle?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Jeg er ikke kjempefornøyd med vår, men den er heller ikke lik "din" ;o) Vi har fake granitt (laminat) og jeg syns det lett kommer hakk i den. Vi har også hjørne som ikke er limt men har denne alulisten i skjøten og den er idiotisk - fester seg alltid smuler og sånn i den, grr... Når den byttes ut skal jeg ha limt plate om jeg likevel må ha skjøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå