Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Og jeg står vel for halvparten av det om dagen. Men fy søren så effektivt det er å bruke BIM som en kanal for frustrasjoner og utluftinger, jeg foretrekker å "plage" folk jeg ikke kjenner fremfor å virkelig plage de jeg kjenner og er glad i, de som er rundt meg: mannen min, barna mine, venner, foreldre... Ved å lufte ut på BIM er det så mye lettere for meg å si mer nøkternt til de rundt meg at "ja, det er litt slitsomt, men nå er det ikke lenge igjen..." Slik skåner jeg dem fra å bli skyteskiver og søppelbøtter. Det fortjener de ikke å være, tvert imot, de fortjener all den honnør de kan få, spesielt mannen min som stiller opp og er helt fantastisk med både barna og meg! Han skal ikke høre meg hakke på ham, klage over fysiske plager og mentale påkjenninger, han ser godt selv hvordan det er. Da bruker jeg heller BIM, og de som ikke klarer å innse at et svangerskap som går mot slutten har flere sider, hvor noen av dem er tøffe å håndtere, får heller unngå å lese innleggene som handler om nettopp plager man har. Snart er dere kvitt meg, for jeg har bare få dager igjen til fødselen. Inntil da forbeholder jeg meg retten til å fortsette å bruke BIM som min private søppelbøtte, eller penere sagt: catarsis, renselsesprosess. Dessuten er det utrolig deilig å vite at det er noen andre der ute som sier "Du, jeg har det på samme måten!". Så kan de fortelle om sine ting, gjerne galgenhumoristisk så vi kan le litt, og så er alt så mye lettere etterpå.
Eplejuice Fødeklar Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Helt enig med Hengebuksvinet&de3grisungene
baby ventes 11 mars :) Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 helt enig!!! klag i vei du så mye du vil,,du har din fulle rett og min fulle sympati klem til deg
lchristin-nydelig tulle Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 helt enig med deg!!! jeg har brukt sidene her til å syte og klage. og i de forige svangerskapene så hadde jeg ikke nett og følte meg så alene og ubrukelig. så dette har for meg vært en kjempe støtte og det er såååååååååå deilig å kunne få tømt sine frustrasjoner. nei klage det skal jeg til the end...og sikkert en del etterpå å!
student06 Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Kunne ikke vært mer enig, det er en trøst å se at andre har det på samme måte som en selv. Ser på ingen måte frem til å "bli kvitt" deg på forumet her... De som ikke har noen interesse av disse innleggene kan jo som sagt over her, ganske enkelt la være å lese dem!! Lykke til videre, hold oss opdatert videre på hva som skje, tror vi er flere som følger spent med!!
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Syt og klag så mye dere vil Skal nok snart følge etter med sytinga jeg også Som jeg sa i en av de andre trådene det er bare å la være å åpne syteinnleggene hvis man ikke ønsker å lese dem.
Sun_Shine_ Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Jeg er enig i at det er en del klaging her inne, men hva gjør vel det? Dersom en ikke er interessert i å lese om klaging, så er det bare til å hoppe ut av tråden igjen! Jeg har selv hatt et fint svangerskap, og kan ikke klage på annet enn antydning til svangerskapskløe. Og hva er det i forhold til hva mange andre sliter med? -Ingen ting!! Klag i vei om dere trenger det! Få det ut, det er ikke godt å "brenne" inne med noe. Jeg tror det er sundt å kunne bruke forumet til å klage å syte, akuratt som det er sundt å kunne komme med fortellinger fra et "perfekt" svangrerskap. Lykke til videre i svangerskapet alle sammen!
kei80 Skrevet 13. februar 2009 #8 Skrevet 13. februar 2009 Fantastisk skrevet Hengebuksvinet&de3grisungene!! De fleste klager ikke uten grunn!!!Håper det blir baby på deg snart!! God helg til alle sytere!!
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #9 Skrevet 13. februar 2009 hehehe... vi er syteklubb #1 let`s rock ;p jeg er helt enig i alt dette, og jeg er såå glad for at jeg har denne siden... klart mye går ut over de andre i nærheten.. men jeg får mest utløp her inne, og mange som sitter i samme situasjon... hærlig å snakke med noen som faktisk opplever det samme samtidig.. takk til alle mødre her inne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå