Gå til innhold

Må flytte til mormoren min og der er det ikke internett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

SKal bare bo der til jeg finner meg noe annent og vil ikke bet for å legge inn kabler osv der..Noen forslag til en midlertidig løsning?koblet meg på et annent nett(trådløs) i går men den bare hoppet ut pga dårlig forbindelse og de andre er sikkerhetslåst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg mobil tilkobling... Finnes ulike løsninger, men er ikke så dyrt hvis du velger en løsning der du surfer billigere etter kl. fem om ettermiddagen og i helger, men desto dyrere på dagtid.. hvis man jobber på dagen er jo dette en god løsning... Hvis ikke, finnes det sikkert andre gode abonnementer også.... sjekk på tele2 og telenor f.eks...

Skrevet

Mobil tilkobling hva er det?har det noe med mob tlf å gjøre?

Skrevet

Mobilt bredbånd. Jeg har ett fra netcom! Er rett og slett en dings som du setter i en kobling på pcen, som gjør at du kan bruke nettet som du gjør nå. Jeg betaler kr. 199 for mitt (eller var det kr. 99, husker ikke), og da kan jeg surfe mellom kl. 17 og 07 gratis, men hvis jeg bruker det mellom kl. 07 og 17, så betaler man for hvor mye som blir lasta ned... men max. 50 kr dagen! Fungerer greit om du ikke har behov for nett på dagtid, men det finnes også abb. der du kan surfe ubegrensa hele tiden!

Skrevet

nei.. sjekk på tele2 eller telenor... kalles kanskje mobilt internett.. Det er en trådløs sak som man kan koble til pcen hvor som helst... trenger ikke modem i tillegg ...

Skrevet

Det som er kjedelig er at jeg har modem her jeg bor å betaler for det i mnd, har bindt meg frem til juni så kjedelig å måtte bet for et nytt abbonement.Har lest om mobil tilkobling nå.

Skrevet

det betyr at man kan bruke mobilen som internetttilkobling til PC'en med den allerede eksisterende tilkoblingen du har i mobiltelefonen. Alle nye mobiltelefoner har en intern internettoppkobling som bærbare PC'er har, og den kan brukes sammen med en USB pinne til å koble PC'en på nett:)

Tele2 har gode tilbud. Telenor er dyrt.

Skrevet

takk for svar, det som er kjedelig er at jeg bet nå 299kr for internett som jeg ikke får brukt når jeg bor hos mormor, og da må jeg bet 200kr i tillegg for mobilt bredbånd så da blir det jo så dyrt.

Skrevet

Det er ikke noe som heter "bindt", det heter "bundet".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...