blond Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Skummelt skummelt... eller er det bare en dato som alle andre for deg?
lÅktiHaUDe Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Jeg har ihvertfall sendt blomster på døra til ei venninne idag, så det kan jo skje gode ting også Tror det er en helt vanlig dag jeg, selv om jeg våknet opp med nyheten om bilulykke rett borti her.. mye sne skaper kaos hehe
blond Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Det er vel mytene om dagen som skaper ekstra uhell, hvis det nå er sant. Har et temmelig avslappet forhold til det, jeg også.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 For meg en helt vanlig dag/dato.. Men vet det er forsket på, og funnet ut at det er mindre uhell i trafikken på fredag 13 enn ellers. Nettopp fordi folk da er ekstra forsiktig..
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 i dag har jeg og samboern bodd sammen i 4 år. og jeg er så uheldig ellers, at fredag den 13 er jeg ikke spesiellt opphengt i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå