Gå til innhold

er det fler som har bestemt navn nå eller ?


Baby<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare si at jeg elllsker navnet Leander :D

Vi har på en måte bestemt oss for Mina, men alle sier jo at det kan forrandre seg med en gang man ser den lille =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har tenkt på navn, men syns det er vanskelig å si noe før jeg har sett den lille

får se hvordan det føles når hun kommer :)

storesøster heter Emilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ugg...vanskelig med navn...men skal ikke si noe før ungen er født og det er bestemt!...Blir så irritert på de som sier: "Jammen du kan da ikke meine du skal kalle ungen for...!"

Har ei venninne som kalte jenta si for Thilda. Hun fikk så mange negative reaksjoner...Forstår ikke at folk ikke bare kan respektere ens valg av navn...Synes forresten Tinde er et fint navn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Har ei jente som heter Rine og fått utrolig mange komentarer. Vi holder navnet hemmelig til fødselen er vel over. Tenker på Eira denne gang, og det faller nok ikke i god jord hos familien kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom det blir jente tror vi det blir matilde, mille eller pernille, men helt håpløst å forestille seg enda syns jeg! blir sikkert noe helt annet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet fornavn (hemmelig -av samme grunn som det som står ovenfor)

Sliter mellomnavn........har ett vi er enige om, men vi er ikke sikre...vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ombestemt oss før, men nå for tiden heter gutten August.

Vi kaller ham det i allefall - mulig vi ombestemmer oss igjen.

 

Hadde opprinnelig tenkt Emrik...

 

Det er 11 uker til termin, så vi har fremdeles litt tid på oss. Men idet han er født håper jeg virkelig at vi har bestemt oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også beskjed om at det så ut som det var ei jente til... Skal på UL om en uke, så da ser de jo det mest sannsynlig helt sikkert. Men vi har tenkt at jenta skal hete Melina. Ikke så veldig vanlig navn, men stoppet opp ved det navnet inne på ssb.no og syntes det var fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kikker på navn om dagen vi også, og det eneste begge 2 har likt med engang er Michelle.. Så vi får se... Er jo en stund til enda så;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...