Gå til innhold

April: Symaskinen min er syk.


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Når jeg endelig har funnet meg en hobby som passer for meg, hadde kjøpt inn masse stoff og skulle begynne å sy ulike ting så kuttet den ut. Drevet har ryki og kan ikke fikses, de får ikke tak i delen.

 

Så nå må jeg til å kjøpe meg en ny maskin, men i den jungelen som er nå er det ikke lett å finne noe.

 

Har dere noen tips til hvilket merke jeg burde holde meg til? vill ikke ha noe dyrt og fansy noe, men enenkel og lettvindt maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi. Jeg behøver ikke noen ny maskin alikevell. Mannen min tok en liten titt på den og strammet ett par skruer og smørte den opp litt og nå fungerer den helt fint igjen. Og dette klarte ikke han som hadde jobbet med dette i over 20 år å gjøre.....

 

Så nå skal det sys igjen .............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da, da var de pengene spart ;-)

Hva syr du for noe (greit med litt tips). Sy-prosjektet her for tiden er karnevalsdrakter til de små. De vil være kanin og bjørn, og blir sååå søte. Og siden mamman er veldig kresen måtte symaskinen frem. Av bjørnedrakter fant jeg bare Ole Brumm, og alle kanindraktene hadde et "ekstra hodet" oppå hodet, hvis du skjønner. Og det ser litt rart ut når jeg maler ansiktet deres. Blir liksom et to-hodet monster... :-S

Syr ellers endel kjoler og skjørt til vesla, men syns det virker vanskelig med gutteklær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vel selvsagt vært inne på sidene til stoff og stil?

Be om å få deres kataloger. der er en del inspirasjon og et hav av billige og deilige stoffer. bare å la fantastien og kreativiteten løpe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg middt oppe i "telt" til å ha under sengen til Siri. Hun har en stompa halvhøy seng som ejg har sydd litt og hengt opp rundt under. Med dør ig vinduer. Skal legge ut bilder på bloggen så fort jeg er ferdig noe jeg tror jeg blir i dag.

 

Takk for tipset med katalogen. Begynner å bli tom for ideer selv snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...