Gå til innhold

Da forlater jeg dere:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiren har nok ikke greid å klore seg fast denne gangen..testet negativt i går hjemme og negativt hos legen i dag..tatt hcg-prøve for sikkerhets skyld, men det er mest for å konstatere fakta. Hadde jo menslikende blødning uten smerter litt etter ikm (19dpo)..testet negativt første blødningsdag og positivt siste blødningsdag(40 dpo), så trodde jo det hadde gått bra..:(

Har dette kun vært en kjemisk graviditet da eller? Eller sa?

Bør jeg ta innvendig ul for å se om det er rester igjen?

Er bare trist nå..men vi får bare starte på ny frisk og kose oss med prøvinga:) Lykke til alle sammen, kos dere med svangerskapet:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiren har nok ikke greid å klore seg fast denne gangen..testet negativt i går hjemme og negativt hos legen i dag..tatt hcg-prøve for sikkerhets skyld, men det er mest for å konstatere fakta. Hadde jo menslikende blødning uten smerter litt etter ikm (19dpo)..testet negativt første blødningsdag og positivt siste blødningsdag(25 dpo), så trodde jo det hadde gått bra..:(

Har dette kun vært en kjemisk graviditet da eller? Eller sa?

Bør jeg ta innvendig ul for å se om det er rester igjen?

Er bare trist nå..men vi får bare starte på ny frisk og kose oss med prøvinga:) Lykke til alle sammen, kos dere med svangerskapet:o)

Skrev feil ang positiv test..25 dpo ikke 40 dpo...

Skrevet

Hei,

Det var kjempetrist å lese! Kan dessverre ikke svare deg på spm. men vil gjerne ønske deg masse lykke til! Håper spiren sitter raskt! Go`klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...