Gå til innhold

Noen fler med 1.9 mill i lån?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter huskjøp er det det vi kommer til å sitte med i boliglån. Har en samlet inntekt på ca 750 000...

Noen fler med tilsvarende lånebeløp, og hva tjener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca. 1,9 i lån og ca. 750 000 i inntekt. Det er huslån og billån i ett da. Regner med å cashe ut bilen for skattepengene i juni :)

Skrevet

Mannen min og jeg har omtrent akkurat samme inntekt, og har et boliglån på drøyt 1,8. I tillegg har vi til sammen nesten 600 000 kr i studielån. I tillegg har vi to biler, og bruker til sammen ca 5000 kr/mnd bare på bensin og månedskort på toget. Vi bruker ikke mye penger på unødvendige ting, men det er heller ikke noe savn. Hver måned klarer vi å sette av en del tusen kroner til sparing, så vi har ikke dårlig råd for å si det sånn.

Skrevet

Vi har 2 mill. i lån. Jeg tjener 360 000 i året og mannen tjener 480 000 i året. Vi har det romslig økonomisk, men er også flinke til å planlegge og budsjettere :o)

Skrevet

Har til sammen 1,8 og har utbetalt 30 000, det går greit.

Skrevet

Har omtrent 1,9 i gjeld og ca. 750.000 i inntekt.

Har 2 biler (6 og 8 år gamle) uten gjeld.

Bruker lite penger på annet enn det man må bruke penger på. (ikke noe særlig kafe-besøk, uteliv, klær osv..) Så vi har det veldig romslig og fint vi. Sparer mye penger hvert år og har reist på en del flotte utenlandsturer. Nå har vi kost oss noen år bare vi to, nå blir vi forhåpentligvis 3 i oktober og ting forandrer seg vel litt da :-)

Skrevet

Jeg har 1 mill 750.000 alene, tjener ca 400.000.. Går bra for min del.

Skrevet

Tusen takk for svar.

Da ser det ut til at det skal gå bra, gleder meg til å flytte inn i stoooort hus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...