To trollunger + en spire Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Noen som vet hva dette kan være? Hun er ca 1 år gammel og jeg har nå registrert at hun har noen hvite klumper i munnhulen - innsiden av begge kinnene. Har alle barn dette eller er det noe jeg må undersøke videre?
To trollunger + en spire Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. februar 2009 Fikk time hos legen nå og tar meg en tur for å få undersøkt dette. Tar ingen sjanser.
attpåklatt 75 Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 spørs jo litt hvor store klumpene er d. er de bittesmå, så kan det bare være litt sopp. da får du noe hos legen til å ha på noen dager, så er det borte igjen snart. men det må du jo få på resept, så da må du jo til legen uansett
maj77 Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Jeg tenker også at det kan være sopp. Har barnet gått på penselin i det siste? Min datter fikk sopp i munnen etter en penselinkur, det var visst ikke noe uvanlig.
To trollunger + en spire Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2009 Ja, det var sopp etter penselinkur. Greit å få avklart. 230 kr for dette middelet som skal pensles på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå