Musemor med tre søte små Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Og vi er prøvere igjen etter MA. På den ene siden er jeg utrolig glad for å begynne prøvingen igjen, men på den andre siden er jeg utrolig nervøs for å miste igjen. Forhåpentligvis blir det -09 baby likevel . Vi får se hvor fort det går....
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 så bra svarte deg jo tidligere på spm om når tanta kom etter MA/SA. Vi har også bestemt oss å prøve igjen etter SA i november så blir spennende tid framover. Men skjønner godt hva du mener ang å miste igjen. Er også nervøs for det. Vil ikke gå igjennom alt jeg har gjort en gang til ... Men får satse på at det går bra med oss denne gangen
Musemor med tre søte små Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Takk, og lykke til du også. Hadde egentlig ikke tenkt til å begynne å prøve igjen så tidlig, men så var deg en aldeles nydelig nyfødt baby på "sykehuset" på tv3 her om dagen, og mannen og meg så på hverandre, og konkluderte, vi prøver igjen etter mensen. Sist hadde babyen vært død i noen uker, hjertet hadde aldri begynt å slå, trodde jeg var 10 uker på vei. Kommer til å forlange tidlig UL denne gangen. Kommer til å være redd for å gå med et dødt barn igjen.
J -76 Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Så flott du har fått mensen igjen, lykke til med prøving! Vi får satse på det går vår vei nå, håper vi snart kan snakkes inne på 1. trimester igjen. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå