pocahontas31 Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Hei! Noen som vet hvor tidlig etter befruktning en kan se noe på innvendig UL? Skal nemlig på UL på torsdag pga av en SA ( timen var opprinnelig en tidlig UL) sånn at jeg beholdte bare den timen som opprinnelig var satt opp i og med at jeg skulle vært i uke 8. Men, så hadde jeg EL forrige helg og hadde håpa det kanskje klaffet med en gang igjen, dvs ca 10-12 dager etter mulig befruktning når jeg skal på time..er det mulig å se noe da?
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Jeg var på tidlig UL på onsdag, var da 5+5 på vei, og vi kunne etter mye roting frem og tilbake se plommesekken, og et svangerskap Om de kan se et svangerskap allerede etter 10-12 dager tviler jeg på, ettersom svangerskapet da såvidt har beveget seg ned i livmorhulen. Egget blir jo befruktet i egglederen, og deretter tar det ca en uke for egget å bevege seg ned til livmoren. Hvis du er gravid igjen, er det så mikroskopisk lite enda, at jeg tror ikke et vanlig ultralydapparat vil klare å fange det opp. Men 100% sikker kan jeg ikke være.. Lykke til da
pocahontas31 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Tusen takk for svar:) Ja du har jo rett..tenkte ikke rasjonelt..men hvem gjør vel det når man er i denne situasjonen:) Merker at en ofte kan håpe så mye at en glemmer sunn fornuft:) God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå