*SmurfeMamma* Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 ser ut som jeg må forlate dere... har spotta i 13 dager og nå blør jeg en del.. var på UL om onsdag skulle da vært 6+5 men det hun fant tilsvarte 5+0.... skal tilbake på mandag og se om det har vokst noe mer... men nå blør jeg masse, så jeg tror nok ikke det blir noen glad nyhet på oss der.... var hos legen i dag, grunnet lungebetennelse, hun sa i tlf at hun kunne ta en GU av meg, men da jeg sa jeg blødde masse, så sa hun bare ja da er det ikke noe vi kan gjøre med det...... Syns hun kunne kikket på meg, så jeg kunne fått konstatert SA.... man har jo alltid et ørlite håp til det motsatte er bevist, selv om det håper mitt er som et sandkorn nå.....(
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Uff, leit å høre, er ikke noe gøy å blø når man er gravid. Men ikke mist håpet fullstendig, det er faktisk mange som blør kraftig uten at det er en SA/MA. Har du smerter? SA kommer ogfte i kombinasjon med smerter, og klumper i blodet. Rundt uke 5-6 er det mange som opplever festeblødning, håper det er dette du opplever nå, og ikke en SA. Men går blødningene på, så ring fødepol. og be om UL.. Lykke til.
Elskeråværemamma Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Både mamma og en god venninne hadde MASSE blødninger i løpet av et svangerskap, men det gikk helt fint med begge de barna!! Håper det går slik for deg også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå