Krøllefrøken Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 hvordan er disse skoene i størrelsen? både til barn, dame og herre..
nybebis Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Min erfaring er at de er velig "riktige" i størrelsen! jeg er en typisk str.38 og må noen ganger kjøpe 39 i vintersko for å få sokker i osv, men både til meg og datteren min har vi kjøpt den "riktige" str. i sorell sko. Og de er fantasisk bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå