Elise29 Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Er det noen her som planlegger noe eller har tenkt å kjøpe noe til sin kjære?? Jeg har aldri brydd meg om valentine, men har fått meg ny samboer siden forige gang og han er skikkelig romantisk og omtenksom. Er sikker på at han pønsker ut et eller annet, men da har jeg lyst å ha noe til han også.... Trenger tips til hva jeg kan finne på isåfall
mamo82 *2 jenter* Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Jeg tenker å lage et fint kort, samt å kjøpe en liten ting eller noe sånt. Kansje noen røde roser og en gavepose med godis og et blad han liker. Har ikke tenkt å bruke på hundrevis av kroner, men ønsker å gi ham en liten oppmerksomhet for å vise at jeg setter pris på ham.
Apples Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Lag en romantisk middag (- mat må dere jo ha uansett !!!) Dekk bordet med en rød rose og tenn et par stearin-lys.. En romantisk "candle-light" middag - med hans favoritt som hovedrett - er vel aldri å forakte ??!? De kloke(?) påstår jo at "veien til en manns hjerte - går gjennom magen" Så dette kan vel ikke slå feil ? Bon apetitt - og kos dere
SnoopyMamma Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Hei! Jeg har prøvd å sende deg en pm, men vet ikke om du har fått den? På forhånd takk for svar!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Har aldri brydd meg om valentine dagen. Men det vere ein kos i det. Det er kommen for at butikkene skal få selge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå