Maf og lillemann Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 jeg har idag akkuart 2 uker til termin, og kan kjenne babyen laaangt nede. det trykker altså i underlivet (og anus...hehe) når jeg dytter forsiktig på babyen... og samboeren min mente at han kunne kjenne at skjeden min var trykket ned ovenifra (når vi hadde sex altså) ellers har jeg masse luft i magen :/ og kynnere bare jeg går frem og tilbake i stuen... kan det nærme seg da...? hehe merker jeg begynner å bli utolmodig, selvom jeg vet at han kommer når han kommer uansett! hvordan føles ting hos dere andre?
Kliko Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Jeg har 17 dager igjen og kjenner meg godt igjen med det nedpresset! Når jeg reiser meg opp fra sofaen eller noe så føles det som om babisen skal komme når som helst Har masse luft i magen ( nesten litt flaut noen ganger) og kynnere kan jeg få av å ikke gjøre noen ting.. Utålmodig er noe jeg er å, så tror jeg kommer til å løpe på veggen hvis det blir overtid Men vi kan jo trøste oss med at de kommer når de er klare =) Har magen din synket eller? Min henger snart på knærne ( føles det ut som i hvertfall:p)
Maf og lillemann Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 ja, magen min har sunket en del, men den var egeltig ganske lav fra før... har derimot fått et fint lag med flesk som bare henger under magen, haha... så kan nærmest virke som om magen har trukket seg litt inn helt nede- jeg fyller ikke lengre ut skinnet på en måte.... nei huff, jeg trenger ikke føde nå, men tanken på at det kan gå 3-4 uker til er ikke noe kjekk altså =/ 1 til 1,5 uke hadde vært supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå