Lille Kolibri Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Erfaring med dette for å starte fødselen?
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Det er en te som styrker livmoren og hjelper med modning og kraftigere rier. Det er ikke en fødselsstarter i seg selv, men setter vel litt fart på ting. Jeg hadde sinnsyke maserier hele tiden når jeg drakk denne teen. Den smaker forresten kjempegodt!
Lille Kolibri Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Hm, det er vel eigentleg sånn at ting skjer når kroppen er klar. Eg burde nok bare nyte dei siste dagane før innrykk av enda ein liten, og ikkje vere utolmodig. Men det er litt vanskeleg...
tre gulljenter <3 Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Da lurer jeg på noe... Er det på helsekost man får tak i denne teen?
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Ja den kjøpes på helsekost.. Jeg synes det er veldig greit å bruke denne teen istedenfor vanlig te de siste 5ukene. Den er veldig gunstig for mange andre ting enn bare "å sette igang fødsel".
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 jeg har funnet den i dagligvare butikk også
Lykke X 4 Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Signerer hun over som sier at denne teen ikke starter fødsler, men styrker livmor. Tror det er liten vits å begynne å drikke den rett før eller ved termin. Drakk teen og spiste kapslene fra uke 30 sist gang (barnet ble født ved termin). Ei jeg kjenner hadde premture rier, og brukte dette for å styrke livmor. Barnet ble født til terminen der også. Den sterkeste bringebærbladteen jeg har funnet er Kloster sin te, og den selges på helsekost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå