Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på rutine UL i dag og der så jordmor en mulig væskefylt cyste i hjernen til fosteret. Skal videre til fosterdiagnostikk neste uke, men blir så veldig bekymra. Noen som har peiling på hva dette kan være eller har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg vil bare si, at vi fikk samme beskjeden da vi ventet vår eldste.

Men vi fikk i tillegg beskjed om at 99% av tilfellene så forsvant det igjen.

DET hjalp ikke meg, for jeg var sikker på at vi sikkert var den prosenten der det ikke forsvant...

Men da vi kom tilbake var det borte.

Fikk beskjed om at dette var noe de hadde oppdaget etter at man startet med ul, at noen foster hadde væskefylte cycter på ordinær ul.

 

Hvis det er det samme som vi opplevde, så tror jeg ikke du skal være så veldig bekymret.

Jeg tror nok alt er bra med babyen i magen!

 

Vår datter som vi opplevde dette med er 12 år nå og som 12 åringer flest ;-)

To barn til har vi vært på ul med der det ikke var cyster. Tror ikke jeg hadde vært så bekynret som første gangen hvis det hadde skjedd igjen med en av de andre.

 

Lykke til videre, jeg skal krysse fingrene for at det er det samme som vi opplevde!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...