Mammamor =) Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Jippi! så får vi se da, om sheshopping.com svarer til forventningene.... Servicen er det i hvertfall ikke noe å si på! Noen som vil se bilde??? :-) http://www.sheshopping.com/shopexd.asp?id=2688 kommenter gjerne... iiiik jeg er så glaaad!
superk Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Den var kjempefin! Jeg vurerer også å bestille fra utlandet. hvor mye betaler du alt i alt? Har funnet en kjole på jkdress.com, men er litt usikker på om jeg vil bestille derfra. Vet du noe om leveringstiden? Kanskje de syr den kjolen jeg har funnet på sheshopping også? Skjønner du er glad nå! Spennende å se når den kommer
*Rutletutt* Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Den var kjempefin - gratulerer! Er deilig når den avgjørelsen er tatt.
Mammamor =) Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2009 så gøy at dere likte den =) til deg som lurte på hva den ble å koste, 1385,- totalt :-) frakt er gratis :-) det skulle ta ca 1 mnd. Var veldig enkelt med betalingen og sånn, og måleskjemaet var veldig bra og nøye beskrevet! veldig god kundeservice da du kan legge til dem på msn, og de er pålogget store deler av døgnet =) kjempekjekt!
*toppris* Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 *sukk* rett og slett nydelig!!!! jeg vil også gifte meg;) og ha en slik nydelig kjole;) *gledermeg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå