Gå til innhold

Kraftig/hyppig hosting etterfulgt av smerter i magen, noen md erfaring?


Tilde mai -09 + spire okt -10

Anbefalte innlegg

Jeg har hostet i snart ei uke nå, samtidig som jeg har halsbetennelse og er skikkelig tett i nesa. Startet å bruke otrivin, som jeg etterhvet skjønte ikke var så lurt, så byttet til Rhinox.(saltvann fungerer overhodet ikke på meg, gjør et nesten bare værre;( ) NAtt til i dag hadde jeg ei skikkelig hostekule der jeg hostet i nesten 1 time uavbrutt, etterhvert be det bare vondere og vondere å hoste, for det knøt seg helt(stakk), i nedre høyre del av magen hver gang jeg hostet. Klarte etterhvert å sovne, men hver gang jeg hostet igjen gjorde det vondt og nå har jeg en konstant murrende smerte på samme sted. Noen med erfaringer? _Har kjent lille jenta mi så vidt i dag, men ganske så svakt, og begynner å bli litt bekymret.

Vær så snill og kom med råd;) Bør jeg ringe fødested, jordmor eller lege?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ser jeg at du la inn spørsmålet i går, så kanskje du allerede har funnet ut av det.

 

Vil bare si at det er normalt å få smerter i båndene/ligamentene som livmoren er festet i dersom man hoster/nyser. Det kjennes ofte som en stikkende ensidig smerte, men hvis det pågår kenge vil man nok også kunne få murrende smerter i området. Jeg ville ikke bekymret meg, spesielt ikke så lenge du kjenner liv. Men ikke noe i veien for å ringe føden hvis du er usikker på noe! God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...