Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Jeg har ikke hatt mensen på over en mnd, bruker cerazette. Har pleid å ha den 2 ganger i mnd... men nå er den plutselig borte. Redd jeg er gravid nå.. :/ Skal kjøpe test etterpå...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Hadde ikke en dråpe blødning på flere år.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Har ikke hatt på over ett år. Les pakningsvedlegget, det står der.....
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 jepp, det er helt vanlig med ceracette..det hadde du også visst om du hadde lest bruksanvisningen..står der.. ellers så syns jeg det høres pes ut å ha mensen 2 ganger i mnd.. det er vel ikke normalt???
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Har heller aldri hatt mens så lenge jeg har gått på cerazette....
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Er vel mer uvanlig å ha den 2 ganger pr måned enn at man mister den av cerazette ja Helt normalt å miste den da
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Har kastet pakningen, men burde jo ha lest på den tidligere.Men takk for svar likevel! De tre første mnd jeg gikk på cerazette blødde jeg konstant! Ikke en eneste dag uten blødninger. Så gikk det over til å komme to uker i mnd. Men nå plutselig er den helt borte. Helt greit for meg å ikke ha mensen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå